czwartek, 11 lipca 2013

PROLOG

Kiedy czujesz zagrożenie, w panice dokonujesz sprzecznych wyborów. Przykładowo, gdy poślizgniesz się na lodzie, zamiast się zatrzymać, poruszasz nogami wprawiając się w jeszcze poślizg. Tak samo jest w czasie, gdy wiesz, że nie uda Ci się zatrzymać pędzącego na Ciebie samochodu. Wolisz zatrzymać się i obserwować całe zdarzenie, zamiast biec z całych sił przed siebie, położyć się na ziemi, lub chociaż ustawić jak najszybciej tak, by odniesione obrażenia były jak najmniejsze. Gdy jesteś po drugiej stronie – kierujesz tym samochodem – możesz wcisnąć hamulec i starać się ominąć człowieka przed Tobą, lub dodać gazu z nadzieją, że on zrobi to, co należy. Zazwyczaj kończy się jednak na ostrym hamowaniu, zakończonym piskiem opon. Wpatrujesz się, jak Twój ważący około tysiąca kilogramów pojazd wbija się w ciemną sylwetkę miażdżąc ją w pół, a następnie przewracając na jezdnie. Wciskasz hamulec i wykręcasz kierownicę, by nie zakończyć swojej przejażdżki na pniu drzewa. W końcu samochód staje w miejscu i wysiadasz z niego, biegnąc w stronę swojej ofiary. Przykucasz tuż przy tym młodym chłopaku i nie widzisz nic, prócz tego, że cała jego twarz zalana krwią wygina się w grymasie bólu. W końcu otwiera oczy i wbija w Ciebie magnetyzujące spojrzenie. Powinnaś zadzwonić na pogotowie zanim wyzionie ducha, ale jego wzrok przyciąga Cię jakby niewidzialną więzią. Z ust wyrywa Ci się drobny szept. Przepraszasz… zupełnie jakby to miało jakieś znaczenie. I nim zdążysz wyrwać się z tej magicznej chwili, by wezwać pomoc dla tego chłopaka, on zamyka oczy, a jego pełne malinowe usta składają się w uśmiech. Cieszy się? Za chwile może stracić życie, krew ucieka z jego ciała strumieniem, a on uśmiecha się, jakby właśnie spotkała go najprzyjemniejsza z możliwych rzeczy. Całe to wydarzenie nie trwa jeszcze minuty, a masz wrażenie, że trwa całą wieczność. Wpatrujesz się w jego roześmiane oblicze, a do Twoich oczu napływają łzy. On wie, że za chwilę umrze. Zabiłaś go. Zabiłaś ludzkie istnienie, młode życie, które mogło jeszcze tak wiele odkryć, doznać. Nie możesz już teraz nic na to poradzić. I zanim kompletnie utoniesz w tej żałosnej chwili, wzywasz karetkę, pakujesz się z powrotem do samochodu i uciekasz, bojąc się konsekwencji jak największy tchórz. 

27 komentarzy:

  1. hjbwfashjcgbnds, to jest świetne! nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału! :) juz pokochalam tego bloga
    +zapraszam do siebie http://escape-fanfic.blogspot.com/ i moglabys na tym wlasnie blogu mnie informowac o nastepnych rozdzialach?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na pierwszy rozdział :) Naprawdę mnie zaciekawiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się naprawdę ciekawie..nie mogę doczekać się rozdziału ♥ / @GomezBiebsStyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny początek ! <3 mam nadzieje ze 1 rozdzial pojawi sie szybko , Bo juz sie doczekac nie moge ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój boże, to jest świetne! Sam prolog przyprawia mnie o dreszcze, coś mi się wydaje, ze to będzie jedno z najlepszych opowiadań. ♥
    Pisz rozdział pierwszy! *.*

    nicesweetsmoothies.blogspot.com
    nowy post: summertime! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaaaaaaaaaaale zaaaaaaaaaaajebisty prolog

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny początek, nie mogę się doczekać 1 rozdziału ♥ Zapraszam również do siebie : http://anotherlife-fanfiction.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow :O Jestem w lekkim szoku...Szybko pisz następny rozdział! @luvmyhale

    OdpowiedzUsuń
  9. jej świetny prolog, naprawdę :) nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału gcvgfgdxhh
    @foodloveu

    OdpowiedzUsuń
  10. OmGf . *.*
    Informuj mnie @Agent_ooo7 . ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie! zajebiste! cudowne! ciuebic! oszałamiające! już nie moge sie doczekać pierwszego rozdziału, wiem że będzie świetny :)) weny życzę ;)@neeveermiind

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo intrygujący prolog. Napisany nieco inaczej, aczkolwiek bardzo poprawnie. Nie ma żadnych błędów, fabuła owiana jest tajemnicą. Muszę przyznać - postarałaś się. Jestem ciekawa, jak to wszystko opiszesz i poprowadzisz akcję. Czekam na rozdział pierwszy. :) x @idkimbatman

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobał mi się prolog i zachęcił mnie do dalszego czytania. Fabuła wydaje sie tajemnicza. Czekam na rozdział pierwszy i byłabym wdzięczna gdybyś informowała mnie o nowych rozdziałach :) @vermiculee

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! świetny prolog! nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :')

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekaweeee :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Daj następny! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. HEJ ! JEST SWIETNY PROLOG ! KIEDY BEDZIE PIERWSZY.ROZDZIAL? JEST SUUPER XX DZIEWCZYNA Z TT @fiveidiots_69

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! czegoś takiego jeszcze nie czytałam za co ogromny plus, podoba mi się jak piszesz, świetny! xx

    @mynameislifee

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest świetne. Biorę się za dalszą część. Jesteś niesamowita.
    http://storyjanoskians.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne !! masz ty dziewczyno talent do pisania :D boskie
    zapraszam do mnie --> http://blieveinourlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się twój styl pisania, jest taki lekki i po prostu czyta sie go z przyjemnością, zaciekawiłaś mnie i na pewno będe czytwc dalej x

    @muliniall

    OdpowiedzUsuń
  22. zapowiada się ciekawie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Sądzę, że masz ogromny talent. Naprawdę, jest to dopiero prolog, a już się zakochałam w Twoim opowiadaniu. Muszę nadrobić następne rozdziały!
    Ily x

    OdpowiedzUsuń

podobał Ci się rozdział? skomentuj!